close

_KIN8929  

天生我獨行, 從來去旅行我都唔跟團, 要一手一腳由PLANING, BOOK 機票, BOOK酒店, 全部都一手一腳自己搞掂. 估唔到今日去到日本, 連食魚生飯都要D.I.Y.

P1020509  

古川市場就位於青森駅旁邊(過一個街口), 步行過去只需要5分鐘, D.I.Y魚生飯其實正正是古川市場的買點.

_KIN8933    

過程其實都幾簡單, 首先看看每間店都會掛著一枝旗仔(食神支旗仔?!?)

_KIN8918

有藍色和橙色的. 藍色的就是有飯買的店舖, 橙色就是只有海鮮買.

P1020512P1020511  

先來買個白飯(比個靚仔唔該), size有大有細. 同時你可以再買一張古川市場用的專用票, 分局有500 或一千日圓, 你也可以直接給日圓的, 不過可能有些人欠缺硬幣, 所以市場方面特別印刷了這些專用票. 票尾還可以抽獎.

P1020510  

有票有飯, 可以開始行動, LET'S GO !

P1020513   

作為一個海鮮市場, 四處都是海鮮是必定的,

_KIN8920 _KIN8922 _KIN8923 _KIN8924  

特別的就是這些, 已經分好了一少碟一少碟的海鮮.一般是100日圓一碟.

_KIN8926_KIN8921  _KIN8925_1   

所謂D.I.Y. 魚生飯就是看見想食邊樣, 只要交出所需票價或日圓, 再比X飯老板, 直接放上海鮮.

_KIN8911

YOU SEE, 這就是的的專食D.I.Y. 海鮮飯.

_KIN8910   

........好似欠了點什麼......OPS, 我知了, 即時再出去補購.

_KIN8913

YEAH, 似樣好多了.

_KIN8916_KIN8915  

如果你唔食生野, 古川市場也有熟食的,

_KIN8919  _KIN8927  

當然少不了有蘋果買.

P1020515

要留意開發時日期和時間, 因為會因季節及節日改變.

_KIN8930  


 相關資料:

 地址:青森市古川1-11-16

 地圖 :


檢視較大的地圖 

 

交通: 於青森駅步行5分鐘.

網址: http://www.aomori-ichiba.com/nokkedon/index.html

 

開始時間 : 7:00〜17:00, 星期二休息, 其他日子留意網站

 

arrow
arrow

    evakin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()